pondělí 25. dubna 2011

Pomlááázka

Už v neděli synáček vyzvídal - "Mami, tak které holčičky jsi mi nachystala, abych je pobouchal?"
Přiznávám, že tenhle dotaz mě docela vyvedl z míry, do té chvíle jsem se domnívala, že pomlázka je dočista chlapská záležitost a ženská má jen koukat, jak by se celému tomu pohanskému humbuku vyhla. Takže jsem nenachystala nic, jen ho odkázala do otcovské péče.

Nejdřív se tedy upletlo:



A pak - hr na ně!!!



A výsledek? Holčičky se moc nevycajchnovaly, odbyly to čokoládou.. zato babička na to šla lidově a potěšila hlavně moje oko:


Cibuláčci


A vyfouklé mozaikové.


No a nakonec jsme ještě šli vyzkoumat, jestli něco nenadělil zajíček na dvorku.
Vloni ještě o jarních svátcích kvetly fialky, tak jsme nachystali hnízdečko mezi nimi:






Letos se pro změnu nadělovalo mezi kořeny kvetoucí třešně:





Lilo jako z kýbla v obou případech..

Žádné komentáře:

Okomentovat