neděle 16. prosince 2012

Manufaktůra..


.. prý to je, říká jedna z mých "zákaznic" :o) . A já mám z manufaturování stále radost (rozhodně větší, než z pouhého fakturování :-p ) a městečka už trefila k několika dětem a snad udělala radost i jim. Ale hlavně - vydělala mi na cestu do Brna a já tak mohla vyprodukovat další zisk na úlevu Elišce a Matýskovi.
Děkuju děkuju všem, co přihodily do společného měšce (domečky vydělaly víc než tisícovku) !

Tahleta víska je tak trochu jakoby Waldorfská, trochu křesťanská a domečky jsou docela velké - tak aby se s nimi dobře hrálo a nebyly jen na ozdobu. Prý jsem se strefila, což mě těší nesmírně!




Googleview ;o)  Tyhle přírodní domečky si vybrala paní učitelka, kterou jsem tipovala spíš na nějakou romantiku - třebá..




.. třebááá - na tenhle bleděmodrý Červánkov.



A tohle je Theopolis - hádejte pro koho? 




Pak jsme měli jedno městečko jakože kamenné, takový Piháčkov: 


   
Oranžovice:


A pozor - inovace - okýnka ne kreslená, ale ražená. Skoro můžete kouknout dovnitř ;o)

Velké Pískovice:



Karkulkov:



Žlutice:


A Královské Ivanovice:



Žádné komentáře:

Okomentovat