úterý 12. července 2011

Soul kitchen

Nejdřív jsem si myslela, že my žádnou kuchyňku mít nebudem. Za á - chlapi si s kuchyňkami nehrají a za bé - my kontinuálně doopravdicky vaříme v doopravdické kuchyni, tak co. 

Jenže se to celé nějak zvrtlo. Nejdřív jsem našla na půdě nějaké moje staré nádobíčko. A to bylo přivítáno velmi bouřlivým Jééééééé. Pak mi paní učitelka sdělila, že synáček měl ve školce konflikt s holčičkami, protože jim furt lezl do kuchyňky a ony tam, sexistické potvůrky, kluky nechtějí. Tak jsem se do toho teda musela vložit. Spíchli jsme sporák z odstrojeného obývakového taburetu a víček od minerálky. Dále dřez z nerezové misky v kartonové desce a baterii ze šnorchlu. Kredenc jsou letité kancelářské přihrádky zakoupené v Modelu Obaly. No a pak jsem ještě na netu zahlédla tuhletu roztomilou kuchyňku a okopčila lednici, troubu a další detaily. 

A tu teda je:





K večeři byla kukuřice.





A skopová pečeně (Promiň, ovečko.)

 


Následovalo mytí nádobí 



A všeobecný úklid



Žádné komentáře:

Okomentovat